Sidor

onsdag 16 februari 2011

Hyllning...

Man spenderar minst 8 timmar 5 dagar i veckan med dem och de vet det mesta om mig och jag älskar dem sååå.... vilka är det jag pratar om? Jo mina underbara arbetskamrater och det/de betyder så mycket ska ni veta. Kan lugnt säga att utan dem hade det här jobbet inte varit värt ett skvatt.
Vi är ett glatt gäng med ständigt för mycket att göra men det spelar ingen roll för vi tar hand om varandra i vått och torrt. Vi respekterar varandras olikheter och drar snarare nytta av dessa vilket gör att vi även i de svåraste situationer lyckas hitta lösningar.

Tack för att ni finns, ville bara säga det =)

I morse missade jag att kliva av bussen väl framme på jobbet... satt och läste när jag plötsligt upptäckte att jag var på väg tillbaka in till stan igen... nåväl.. inget ont utan att det för med sig något gott. Jag hann läsa ett par sidor extra och jag fick en skön promenad tillbaka till jobbet =)

Nu över till något mindre kul, Sebbe har blivit riktigt förkyld med en massa feber brännandes i den lilla kroppen. Så typiskt att det skulle komma nu, vi som planerat in biobesök (Trassel) och en massa annat mys nu till helgen när vi är ensamma hemma. Min käre man ska nämligen iväg på konferens fre-lör så vi har lägenheten för oss själva =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar