Sidor

måndag 20 februari 2012

Influensa...

Ååå just nu känns det väldigt hängigt... jag har åkt på samma influensa som Sebbe hade i slutet på veckan. Igår kröp jag i säng med närmare 40 graders feber... kan säga att jag var helt väck.
Precis som med Sebbe så gick det inte att få ner den ens med de starkaste piller. Men men det gäller väl bara att vila, man kan inget annat göra liksom.

Jag måste berätta en konstig sak för er... kommer ni ihåg hårbandet som jag köpte i förra veckan... det är spårlöst borta, jag lovar. Jag tog på det för första gången för att ta bilden nedan och på kvällen tog jag av det och la i toffslådan... sen dess är det borta... konstigt va.


Ok, jag har en teori... kommer ni ihåg serien som hette "The Twilight Zone" (handlade om lite onaturliga saker på ett roligt och lite tvistat sätt). Ett av dessa avsnitt handlade om "de blå gubbarna"... i korta drag gick avsnittet ut på att huvudpersonen råkade vakna förtidigt, iom detta vaknade han upp till en byggarbetsplats där blå gubbar höll på att fixa allt som skulle hända nästkommande tidpunkt. Han traskade runt och såg hur de fixade alla vyer som de skulle se ut de kommande minuterna. Han försökte ta sig tillbaka till rätt tidpunkt igen och lyckades så klart med detta tillslut, han trodde då att allt hade varit en dröm tills han gick ut på gatan och där i ett hörn såg han ett blått verktyg som givetvis tillhört gubbarna och som de glömt kvar. 
Jag tror att det är de blå gubbarna som glömt lägga tillbaka mitt hårband  när de fixade de nästkommande minuterna/timmarna... och de har bara inte kommit på det än. 
Visst låter väl detta som det mest troliga så säg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar