Sidor

lördag 25 februari 2012

Tintin...

Är inte det ett coolt namn? Kan säga att det var ett av de namnen vi valde mellan förutom Melker, Max, Tiger till Sebbe... haha det lät ju lite roligt med tanke på att det i slutändan blev ett helt annat... med det är en annan historia =)

Nåväl, vad jag skulle berätta var att vi kikade på "Tintin, enhörningens hemlighet" igår... jag säger bara SE DEN. Den var både spännande, rolig och välgjord... en fullträff... ser redan nu fram emot nästa film =)
 



En annan sak, har ni sett den här i affären nyligen... VARNING... jag... själv... satte i mig en hel kaka på mindre än en halvtimme... mmmm Marabou... =)



3 kommentarer:

  1. Snälla snälla snälla älskade syster... du måste posta denna till mig! Helst en hel kartong av dem... jag fyller ju år snart! Gud va gott det lät.......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohhh släpper de igenom ett parti av dessa i tullen... eller tror du de klassar det som beroende framkallande substans... =) Kram sötnos.

      Radera
  2. Haha- de släppte igenom allt godis mamma skickade förra året.. det var choklad med där i :) Fast de öppnade och "samplade" allt i tullen här, låg en fin liten lapp till mig i lådan som meddelade att de öppnat allt och att det inte fanns något olagligt :D

    SvaraRadera