Sidor

onsdag 15 februari 2012

Tips...

Jag ska alldeles strax hoppa i säng, är såå trött... har inte kunnat sova ordentligt på två nätter... fråga mig inte varför... vissa nätter antar jag bara är så =)

Men, vet ni vad finingar... jag skulle vilja tipsa er om helt perfekt grej, tycker jag i vart fall.
Glossybox, är det någon här som hört talas om denna? Jo ser ni, man kan prenumerera på en låda/box som innehåller fem lyxiga skönhetsprodukter (i lite mindre format), det kan vara allt i från nagellack, schampo, ansiktskräm, läppstift mm mm. En sån låda dyker upp en gång i månaden och det kostar 139:-... perfekt om man vill prova nya saker utan att behöva lägga ut en förmögenhet. 
Jag har påbörjat min prenumeration idag och en box med "hemligt" innehåll kommer dyka upp i vecka 9. Ska faktiskt bli riktigt roligt att testa, jag brukar i vanliga fall hålla mig till det jag alltid köpt eftersom det känns som tråkiga pengar att lägga ut på en ny produkt om man inte skulle gilla den sen... så för mig kommer detta bli kanon. Jag lovar att recensera grejerna här för er allt eftersom jag testar =) 

Bild lånad från härliga Frida Fahrman, det var hos henne jag fick tipset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar