Sidor

onsdag 22 februari 2012

Skunk Fia & Pyjamas Killen

Japp... under dessa epitet är nuförtiden Sebbe och jag kända.... låter faktiskt som en cool barnbok om jag ska vara ärlig =)
Vet inte riktigt om sanningen bakom namnen är så coolt bara... att jag är en skunk för att jag svettas som en galning och att Sebbe har fått bo i sin pyjamas i ett par dagar för att jag inte orkat ta fram kläder till honom... näää sanningen kanske inte är lika cool... =)

Vad har ni gjort idag då? Här har vi sovit på soffan mest hela dagen, rätt skönt det också men under omständigheterna inte så kul.
Å regnet det bara öser ner, vilket det faktiskt har gjort från tidig morgon och fortfarande gör. Bra på så vis att all is försvinner men än dock tråkigt väder.

Hörni, en annan fråga... när ni skapar era collage... om ni nu gör såna, vad använder ni då för program? Jag har kikat på polyvore som är ett grymt program... men det är lite för styrt för min smak... här kan jag ju inte lägga till egna bakgrunder eller kläder/inredningsdetaljer osv... eller... det kanske är som så att jag inte hittat den funktionen bara... ?!?!

emotional time
Bilden lånad från polyvore och personen som skapat den heter r-dereli.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar