Sidor

söndag 11 mars 2012

I påsarna...

Hallo på er igen, hoppas att ni haft en härlig söndag. Här hemma har vi alltid en massa pyssel på söndagarna, det är nämligen denna dag som storhandlingen inför kommande vecka avklaras och även den otroligt tråkiga men ack så välbehövliga dammsugningen... sen vill man ju gärna försöka ta en skön promenad också... och lite annat... =)
Hur ser era söndagar ut, har ni något som ni alltid betar av just denna dag i veckan?

Just det, jag har ju faktiskt tagit lite bilder också på mina inköp... och jag får nog erkänna att hårfärgen inte blev så illa som jag först trodde... med lite styling osv så funkar det faktisk rätt bra =)

De "hemlighetsfulla" påsarna...

Tröja från Kappahl... tyvärr ser man inte ordentligt med den skimrar i guld...

Här ser ni hårfärgen också... inte sååå illa va...

Topp från H&M (köpte en i svart också), flätat brunt skärp från Åhlens och stoort halsband från Gina Tricot. Ser ut som om jag har världens biffigaste armar... hmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar