Sidor

fredag 9 mars 2012

Rött är sött...

Hallo igen gott folk, då var det fredag igen... jösses vad fort veckorna går nu... vilket både är på gott och ont. Idag har jag suttit hemma och jobbat, så himla skönt att kunna göra det ibland när man har en massa texter som skrivas och siter som ska uppdateras... det enda negativa är att man glömmer bort både tid och rum och det där med att äta blir sekundärt liksom... inte för att det går någon nöd på mig... jag har ju liiite att ta av =)

Imorgon ska jag bege mig in på stan en sväng... Sebbe är ändå iväg på födelsedagskalas så då kan jag passa på att roa mig på stan en sväng. Jag fick ju ett presentkort till Åhlens och det bränner lite i fickan så...

Jag är så himla sugen på ett halsband i modell större och en vit blus så det kommer bli prio ett att hitta =)

Surfade precis in på CreativeLounge's site och såg att de hade fått hem nya färger av Syster P's smycken... bla dessa läckra i rött...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar