Sidor

lördag 10 mars 2012

Kalas...

Idag har jag avverkat ett par timmar på stan... jösses vad mycket roligt det kommit in nu i affärerna... jag blir lite som en "äggasjuk höna" ni vet... springer fram och tillbaka mellan butikerna och tittar på allt och inget.
En sak kan jag dock konstatera... jag har inte alls lika stort tålamod med att prova, jag säger bara tur att man kan köpa på sig en hög som sen kan provas i lugn och ro hemma. 
Hmm när jag tänker efter skulle en personlig shoppare passa mig perfekt... tänk om någon kunde komma hem med ett par kassar fulla av snygga plagg, utplockade bara till mig. Japp det skulle vara såå gött...=)

Nåväl jag kom trots allt hem med ett par kassar, lovar att visa er lite senare vad som finns i dem.

Medan jag sprang på stan spenderade min lille Sebbe ett par timmar hos kompisen... kalas stod på schemat. Sebbe hade bestämt att han skulle ha sin svarta skjorta, silverslips och röda byxor... han var sååå snygg ska ni veta... min lille prins =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar