Sidor

torsdag 4 april 2013

Borta...

Jorå, jag är kvar... men mina bilder... ALLA mina bilder är borta =(

PG har hela tiden sagt att jag måste ha en backup, så jag köpte en extern hårddisk dit samtliga bilder flyttades... och det är nu denna som vägrar att starta. Kan säga att jag är rätt uppgiven just nu.

Disken köptes för 7 månader sen så jag får åka tillbaka till affären och se om 1) De kan göra något för att starta den 2) få en ny disk...
Som tur är har jag bilder fram till nov 2012 på min gamla PC men allt annat är väck.

Jag återkommer med bilder i mina inlägg så fort jag får tag på en ny disk =/


3 kommentarer:

  1. Nej fyyyy vad trist!! Jag kör också med extern hårddisk och än så länge har det funkat...!
    Hoppas det löser sig för dig, det borde väl gå att få fram? Hoppas de kan hjälpa dig.
    Kikar på alla de söta djuren här, vad vore livet utan dem?:)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Gahhhh, inte kul. Hoppas det ordnar sig för dig o att du får hjälp. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Hej på er finingar... ja ni... disken var verkligen helt "död" och jag fick valet att låta dem skicka in den och försöka få tag på innehållet... men han kunde inte lova att det skulle funka och om jag valde detta alternativ avsa jag mig garantin och skulle därmed inte få ut någon ny disk. Jag valde att plocka ut en ny disk, surt men vad fasen gör man =/ Kram på er

    SvaraRadera