Sidor

tisdag 23 april 2013

Tjingeling i stugan...

Morn på er gott folk, ännu en morgon.. och idag en tidig sådan.
Idag åker jag med min kära kollega och granne till jobbet.. hon är morgonpigg så här gäller det att haka på liksom =)

Ååå vad jag ser fram emot helgen... ja jag vet, "redan" säger ni säkert... men det händer så mycket kul i slutet på veckan. På fredag blir det mys med bästa tjejerna och på lördag bär det av till Liseberg som slår upp sina portar. Sebbe vet inget än och han kommer bli så glad... =)

Men nu ska vi klara av den här tisdagen först.

Jacka & Byxor - Kappahl/Blus - Flash/Halsband - Valerie

2 kommentarer:

  1. Vaaa öpnnar Liseberg redan?? Jisses känns som det är vinter fortfarande, men förstår att det är en kille som kommer bli glad. Spanar in ditt snygga halsband, var kan man hitta det?? Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet vist är det galet =) Halsbandet är köpt på "Creative lounge" (http://shop.creativelounge.se/se/grp/valerie-1.php) och finns i flera härliga färger... kan säga att det är välanvänt här hemma, livar upp det mesta =) Kram på dig

    SvaraRadera