Sidor

lördag 6 april 2013

En fixardag...

Hej på er, här kommer ett sent (eller tidigt hur man nu ser på det) inlägg =)
Vi fixade en ny hårddisk igår och har faktiskt lyckats hitta de flesta bilderna... dock är alla redigerade bilder borta men jag klagar absolut inte, jag har ju rådatat kvar så nu har jag lite att göra så att säga.

Idag har vi spenderat ett par timmar på IKEA. Vi har kikat på och planerat hur vårt kök ska se ut i torpet. Vi har till 99% bestämt oss för vilka luckor, handtag, bänkskiva och blandare vi ska ha... det mesta kommer vi köpa från IKEA men bla bänkskivan plockar vi upp på Bauhaus. Jag får lägga upp en "mood board" och visa er våra val i morgon.

Nu ska jag krypa i säng... i morgon blir det ev bio med Sebbe och lite annat mys... det är ju trots allt lördag =)

Jeans & Blus - Kappahl / Vit kavaj - Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar