Sidor

torsdag 18 april 2013

Slö...

Kraftig hörselgångsinflammation löd dommen idag hos "El Docktore"... så nu är behandling påbörjad och jag hör om möjligt ännu sämre än tidigare med allt klet i öronen... men jag hoppas snart att svullnade lägger sig... =)

Har varit hemma idag och vilat mig, tänkt vad mycket det gör att bara ta det lugnt en dag.. känner mig redan mycket bättre... tjoho.

I lördags när jag var nere på stan... hittade jag nedan ljuvliga uggla. Kunde inte motstå att ta med den hem. Jag har en liiiiten förkärlek till fåglar, av någon anledning.


2 kommentarer:

  1. Krya på dig!! Klet i öronen låter ju lagom kul. Men kanske skönt att inte höra allt... ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja du har helt rätt, det är hockey nu på tv:n och PG sitter här och gastar... och jag hör honom nästan inte alls =)

      Radera