Sidor

måndag 27 maj 2013

En bra dag...

Jag vet inte hur ni funkar men jag ogillar skarpt att behöva köpa ny bikini... speciellt just nu när man är som blekast liksom. Så med det sagt får jag också erkänna att den befintliga bikinin som ligger här hemma har hängt med i snart 6 år... jorå ni hörde rätt... och den skulle definitivt behövt kastats för lääänge sen. Det finns inget elastiskt kvar i den för fem öre och det knastrar så där gott när man drar för mycket i BH-banden... haha.

Ok, nu tror jag att jag gjort en smart grej... jag har hittat en superfin ersättare... på Campadre.se (Panos). Jag menar hur fel kan det bli =)
Är den för liten får jag väll se till att gå ner nått kilo eller två, det behövs ju det med liksom så där har jag ju en bra motivator om inte annat... är den för stor... ja då blir det lite värre... har ju inte direkt några planer på att gå upp i vikt. 
Men, positiva tankar... den kommer sitta som ett smäck... eller vad tror ni =)



2 kommentarer:

  1. Gaahhh jag behöver oxå en ny bikini men det är nog det värsta jag vet att prova. Snygg du har beställt kommer bli superfin på dig. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Super fin bikini ! Jag är också i behov av en ny men jag liksom drar på det,
    prova bikini är inte kul.
    Ha en fin kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera