Sidor

måndag 6 maj 2013

Måndag och skor...

Sol, vind och vatten... japp så kan man nog sammanfatta dagen... =)
Nu går det fort, löven blir bara större och grönare för varje blink man tar... allt exploderar.
Vi har en härlig promenadslinga utmed vattnet där jag jobbar och idag var det verkligen extra härligt när solen gassade och man gick och smuttade på latten... en bra dag med andra ord.

En helt annan sak... jag är sugen på ett par vit/svarta skor, har hittat två varianter på Zara som är starka kandidater. Vad tycker ni, vilket par är snyggast?
Jag gillar verkligen den med "täckt" baksida, men den är inte i skinn... och det gillar jag inte. Men jag skulle nog behöva prova båda för att se hur de sitter på foten.

Detta är den "dyrare" varianten för 549:- i skinn.

Den billigare för 299:- i blandmaterial.



2 kommentarer:

  1. Tycker som du att den billigare varianten är snyggare, typiskt att de inte är i skinn. Men prova de kan vara bättre än man tror. Ha en härlig ledighet. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blir till att prova dem, hoppas de sitter som ett smäck =) Ha det nu ljuvligt i "helgen"... Kram på dig.

      Radera