Sidor

fredag 31 maj 2013

Lite allt möjligt...

Vilken dag... ja eller snarare vecka. Det har verkligen varit fullt ös, på ett bra sätt men jag har kommit hem sent och varit helt slut... så därför har det dessvärre inte blivit några inlägg på ett par dagar... ledsen för det.

Till råga på allt sitter den här jädrans förkylningen i... jag är inne på fjärde veckan nu med konstant huvudvärk och feber till och från och det tär på krafterna nått ofantligt. Idag plockade jag upp en massa immunförstärkande preparat och vitaminer i hälsokosten i hopp om att detta kanske kan få bukt med förkylningen. 

Men, en otroligt rolig sak måste jag berätta för er, jag har anmält mig till en sångkurs nu till hösten =)
Har velat göra detta länge men inte fått tummen ur, förrän nu. 




2 kommentarer:

  1. Så roligt med en sångkurs, önskar verkligen att jag kunde sjunga, men jag sjunger hellre än bra :) Trevlig helg och krya på dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha söta du, det kanske är som så att du sjunger ljuvligt... du har bara inte förstått det än =) Jag kan inte påstå att jag har en kanonröst men jag älskar att sjunga och det får mig att må bra så folk får helt enkelt stå ut =) Kram på dig.

      Radera