Sidor

söndag 19 maj 2013

VI VANN!!!...

Ååå ljuvligt, vi vann... kan ni fatta... jag är helt till mig =)
Vilket spel, full rulle redan från första sekund... tror inte jag sett dem spela så bra och tufft någon gång tidigare. Bra jobbat, jäkligt bra...

Nått helt annat, idag har vi varit en sväng till Husknuten... ett helt suveränt ställe där olika husleverantörer har byggt upp hus som man får kika på... helt otroligt roligt är det att springa runt i husen och snoka.
Vi hittade ett hus som var så makalöst fint både på in- och utsida. Huset heter Newport och kommer från Mjöbäcks, en husleverantör som vi aldrig tidigare hört talas om.

Jag säger bara, kolla in bilderna nedan...









2 kommentarer:

  1. Men åhh va snyggt, där skulle jag lätt kunna bo ;)
    Ha en fin kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Wow vilket hus, japp där kan jag lätt flytta in. Kramisar Tina

    SvaraRadera