Sidor

torsdag 2 maj 2013

Vitt...

Hua, jag kom i säng alldeles försent i går, igen. Fattar inte varför det ska vara så svårt att bara krypa ner... men nej... "jag ska bara" och vips är klockan halv tolv... ofattbart.

Ha, så var det med det... nu ska vi beta av den här torsdagen med allt vad det innebär. Och på fredag kommer mamsa med sambo hit för att kika på den årliga speedway-tävlingen som går av stapeln på Ullevi.  Ska bli mysigt att få rå om dem lite... i vanliga fall är det ju vi som hälsar på nere i de djupaste skogarna i Småland =)

Men som sagt, nu kör vi torsdag...

Allt från HM förutom de gröna skorna som kommer från Åhlens.

2 kommentarer:

  1. Jag säger bara HM, levererar alltid, fräsch outfit o halsbandet är så läckert ( är det oxå HM?) Mysigt med besök av mamsen med sambo, blir en härlig helg förstår jag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjingeing... ja visst är det väll så =) Och jag måste faktiskt säga att många gånger har kvalitén varit bättre på HM:s grejer än designerplagg som kostar bra mycket mer =) Yes, halsbandet kommer också därifrån, köptes iof för två säsonger sen eller nått… men det funkar fortfarande. Ja du det ska verklgien bli mysigt med lite mamma-tid… samtidigt som det innebär att jag missar den stora bloggdagen, vilket också hade varit sååå kul att få gå på… men man kan inte få allt =/ Kram på dig min sköna.

      Radera