Sidor

lördag 4 maj 2013

Mätt & trött...

Ujujuj vilken dag vi haft, jag och Sebbe har spenderat ett antal timmar på Lek & Buslandet... en av Sebbes kompisar fyllde år. Det var första gången jag var där och jösses vad stort det var, förväntade mig inte riktigt det.

Efter detta mötte vi upp mamma och O för att äta lite. Vi traskade iväg till Lilla Krogen som ligger nere på Olskrokstorget. Dessvärre hade de bytt ägare och kvalitén på maten var långt ifrån lika bra som den varit... så dit kommer vi inte gå igen.

Nu sitter jag helt utslagen här i soffan medan PG kollar på hokey matchen mellan Sverige - Finland och Sebbe spelar Mine Craft. 

Önskar er en härlig lördagskväll nu mina vänner.


2 kommentarer:

  1. Min kväll ser ungefär ut som din, soffhäng, hockey och lite blogg :)
    Ha en fin kväll du också !
    Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ljuvligt, känns helt ok att bara ta det lugnt i bland inte sant =) Kram kram.

      Radera