Sidor

tisdag 15 mars 2016

Hjäääälp...

Alltså en sak ska ni ha helt klart för er... zombier verkar vara helt obildbara och bara det att försöka få dem att stanna kvar i samma klassrum är ju stört omöjligt... bara så ni vet.
Jag har känt mig helt slut idag... har kämpat hela natten med att få ordning på det här, tillslut var jag bara tvungen att ge upp liksom.

Första kommentaren från mina kollegor när jag berättade för dem om mitt nattliga äventyr var "Ååå har du haft en mardröm om ledningen"... haha... obetalbart =)

Ska erkänna något för er (igen)... jag HATAR zombier... ja nu är det ju tur att det inte finns några på riktigt... eller?!
Jag har alltid gillat skräckfilmer och annat som kan vara läskigt... men filmer med ovanstående det går INTE... då har jag mardrömmar i flera nätter sen.

Jag tror just den här drömmen framkallades av att jag råkade se reklamen för att en ny säsong av  "Walking dead" nu är på gång.... huuuu.

Ja alla är vi rädda för olika saker... har ni något sådant där som ni bara inte kan se eller som gör er helt paralyserade?




1 kommentar:

  1. Hua, jag gillar verkligen inte skräckfilmer.
    Fin kväll till dig
    Kram Pia

    SvaraRadera