Sidor

måndag 14 mars 2016

Ny vecka...

Ny vecka med nya utmaningar... tänka sig... redan vecka 11... så gott =)
Fortsätter veckorna rulla på i den här farten hinner vi inte mer än blinka till förrän den efterlängtade sommarsemestern är här.
Men, nu ska jag inte gå händelserna i förväg utan ta en dag i taget.
Så hur ser då planen ut den här veckan... tja det enda jag har tänkt hinna med på det privata planet är att få en tid till en härlig aroma massage på Arken Hotel & Art Garden Spa, jag har tre gånger att nyttja nu innan juni så det kan ju passa bra. 
Sen har jag bokat en klipptid till Sebbe på fredag då vi också ska passa på att fixa nya pass till oss båda. 
Lördag blir nog en sväng in till stan för att köpa födelsedagspresent till en av Sebbes klasskompisar.  

Måste ju visa er lite bilder också från vår speldag på Liseberg igår. Kan säga att jag har träningsvärk i armarna idag efter allt flipperspelande... jag älskar flipper.


Det serverades kanelbullar och muffins till både vuxna och barn, muffinsen var nog bland det godaste jag ätit på länge... så där lagom kladdiga.



Full koncentration... =)



Ett sådant här skulle jag lätt kunna tänka mig här hemma... fast då får vi nog bygga det där huset först, så att vi kan ha ett dedikerat spelrum... 

Ha nu en härlig måndag mina fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar