Sidor

fredag 11 mars 2016

Mysdag...

Så var det fredag igen, helt underbart.
Idag ska jag beta mail och förhoppningsvis hinna testa lite funktioner i systemet som jag ligger efter med. 
Sen har jag och Sebbe planerat att åka in till stan för att fika järnet =)

En annan sak, jag tänkte jag skulle börja med en ny grej här på bloggen, inte för att konceptet är nytt... men jag tänkte jag skulle börja med "veckans klädinspo"... kanske det kan ge lite tips och idéer om nya klädkombinationer. 
Kan säga att detta är något jag själv uppskattar väldigt mycket... att få tips och ideér på olika kombinationer som man själv kanske aldrig hade tänkt på =)

Tja den här veckan började ju inte så bra då jag spenderade de två första dagarna i sängläge... men resten av veckan har jag ju haft vanliga kläder på mig, så vi får väll börja med det liksom.
Skjorta/Åhlens, Byxor/Brandgarden, Skor/Zara

Skjorta/Kappahl, Poncho/Gina Tricot, Byxor/H&M, Skor/Ecco

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är bättre igen, många sjuka nu... Kul med klädinspiration, fina bilder på dig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du, på jobbet har nästan halva styrkan legat hemma i någon form av influensa... inte kul. Men nu ska det nog vara över hoppas jag =/
      Det blev inte så mycket inspiration den här veckan men det kan bara bli bättre =) Kram kram

      Radera