Sidor

söndag 6 mars 2016

Inspiration inför veckan...

Hej på er finingar, hoppas ni har det bra där ute i världen =)
Jag har haft ett par tuffa veckor med mycket jobb, men nu är nog det värsta över... för den här gången hoppas jag.

Har mest vilat den här helgen, lite konstigt det där med hur kroppen lyckas hålla sig på topp när det väl gäller och när man sen har tid att andas ut, jag då kommer förkylningen krypandes som ett brev på posten... blööööök.

Just nu ser jag fram emot vecka 13 när vi drar ner till torpet igen... visst blir det jobba av men det är något med det där stället som är så rogivande... 


En helt annan sak, om ni inte har besökt JB Home's site på ett tag rekommenderar jag er att ta en titt. Mycket fint har kommit in och min önskelista har utökats drastiskt kan jag lova. Nedan ser ni några av favoriterna just nu =)


2 kommentarer:

  1. Mycket snyggt där. Hoppas du kryar på dig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur... man blir ju lite smått ha-galen =) Tack söta du, det blir mycket vila idag för min del. Kram

      Radera