Sidor

måndag 18 november 2013

Host host...

Blää vad tråkigt det är att vara förkyld, har hostat mig igenom hela natten... men den värsta huvudvärken är nu borta så jag ska inte klaga =)

Då var det en ny vecka igen, det går så fort... ja jag vet... tjatar om det hela tiden men tiden rullar verkligen på för fulla muggar nu.
Vi ska få vardagsrummet renoverat här hemma... ny färg på väggarna och framför allt så ska de riva ner det gamla spänntaket i tyg och fixa till taket "på riktigt". Ska bli så kul samtidigt som det kommer bli rena rama kaoset här hemma. Hela vardagsrummet måste utrymmas så det blir till att stapla möbler där det får plats liksom. Blir en utmaning men det gäller ju bara under en veckas tid, hoppas jag.

Nu ska jag fräsa till jobbet, ses senare mina fina.



2 kommentarer:

  1. Du kan stapla det fina side boarden hos mig. Jag kan hämta den om du vill.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... hmm jag tänkte samma sak... fast tvärt om... ditt skåp skulle passa väldigt bra här tillsammans med side boarden =) Kram på dig.

      Radera