Sidor

onsdag 13 november 2013

Mitt i veckan...

Måste faktiskt säga att jag börjar tröttna på detta ständiga regnande... och mörkt har det blivit också... mörkt när man vaknar och mörkt när man åker hem... näää det här är inte så inspirerande måste jag erkänna.

Men snart vänder det igen... och jag har ju faktiskt Julen att se fram emot, älskar Julen =)
Idag har jag träningsverk i armarna, vi hade storstädning igår på jobbet och det var inte lite som sorterades och kastades. Men vad skönt det känns efteråt, det stämmer verkligen det där att man mår mycket bättre i själen när man fått rensa i röran.
Ha nu en ljuvlig dag mina fina.

1 kommentar:

  1. Ja nu längtar jag efter att få sätta fram adventsljusstakar o stjärnor, älskar också julen. Alltid lika snygg vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera