Sidor

tisdag 19 november 2013

Missbrukare...?

Basiron, Nipaxon, Bafucin och Stepsils... dessa klunkar och suger jag frenetiskt på just nu i hopp om att kunna få fram annat än ett kraxande läte.
Fattar inte detta, på senare år så sätter sig mina förkylningar skoningslöst i hals och öron... bläää.

Har varit hemma idag och suttit och stirrat (planerat) ut genom fönstret... har blivit ett antal att-göra-listor... PG blir alltid orolig när jag kommer med mina listor , man vet aldrig vad det innebär liksom =)


Surfat har jag också gjort, kollat bloggar, inredning, mode, hus mm mm.
Inte varje dag man får göra det så "koncentrerat" liksom =)

Hittade ett fint hus på Hemnet som jag måste visa er... som ett oskrivet blad... jag har ju svårt för när det blir för vitt men här kan man ju bara måla de färger man själv vill ha och det bästa är att ALLT är i toppskick, verkligen allt... de har gjort ett bra jobb de som renoverade huset måste jag säga.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar