Sidor

måndag 11 november 2013

Ny vecka...

Då var det måndag igen mina fina, och jag kan bara konstatera att jag kommer isäng alldeles för sent om kvällarna. Behöver verkligen bli bättre på att ge mig själv lång skönhetssömn.
När går ni och lägger er om kvällarna? I bästa fall kommer jag i säng vid 23-tiden men sen ska jag läsa lite osv så 24 kanske jag släcker lampan. Kl 0600 ringer klockan... känns som att jag skulle behöva sova minst 1-2 timmar mer varje natt.

Japp, nått helt annat. Har ni börjat kika på Jul och Nyårs stass än? Jag har kikat lite, men kanske mest till Sebbe. Jag hittade en massa coola kombinationer på HM... vad tror ni om nedan?

Blå sammetskavaj och blå skjorta med slips, till det jeans eller röda byxor.
Eller Svart blazer, svart skjorta med en grå fluga och röda byxor (Sebbe älskar röda byxor =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar